fredag 13 maj 2011

kuber och cirklar

Äntligen har det tagits kort på halsbandet som ni bara fick se låset på i ett föregående inlägg. Det har dröjt lite för när jag skulle ta på mig det dagen efter att jag gjort det så försvann låset. Letade och letade men hittade det inte, jag kröp till och med den sträckan jag precis gått, men det fanns inte. Tänkte att jag skulle få göra ett nytt, men flera dagar senare så låg det där framför mig... Det låg på ett ställe där jag tittar varje dag, på golvet precis bredvid min plattång...HUR kan jag ha missat det alla dagar och sen bara är det där? Och det finns folk som säger att spöken inte finns... ;) Kanske var det Sixtens ande som ville vara snäll och ta fram det åt mig, det var ju trots allt sista halsbandet han var med och gjorde (läs: tuggade och slet i...)


2 kommentarer:

  1. Vilket fint halsband det var säkert Sixtens ande för det är svårt att förklara vissa saker som händer
    Ha en trevlig helg
    Kram Solan

    SvaraRadera
  2. Så klart lilla Sigge skulle va med och göra klart det fina halsbandet. :)

    SvaraRadera