torsdag 16 februari 2012

Ny dator, nytt år, nytt liv, ny blogglust!

 Japp, mycket som har ändrats det sista. Det har blivit 2012, jag har fyllt 29 år och fått en dator i present (jippie), ett nytt liv växer i min mage och en lust att blogga har växt fram under dagen då jag har gått och sneglat på min nya dator. I höstas så kraschade min gamla dator och bloggandet tappades helt bort. Att blogga från mobilen var inte riktigt så lätt som jag hade trott. Det är en väldans tur att jag döpt bloggen till "Creo - pärlor, smycken och lite till..." Det där "lite till" får nu bli den lille/lilla i magen, för kommer nog inte kunna undvika att skriva om sprattelgubben där inne ;)

testet taget den 1/11-11
sprattelgubben här i v.18

6 kommentarer:

  1. Jippi! Du är tillbaka. Ska bli så kul att få se lite snygga kreationer igen, och självklart få höra hur det går för Sprattle oxå. :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till det lilla sprattlet. Följer gärna med på den resan via din blogg. Härligt att du är tillbaka för du och dina fina saker har varit saknade.mvh Anita

    SvaraRadera
  3. Yey, kul!! Och nu blev jag tårögd när du skrev om bebin igen :)

    SvaraRadera
  4. att läsa kommentarerna ökade min blogglust ännu mer :)

    SvaraRadera
  5. Men du, testet vart väl ändå inte taget 1/1-11 ?? Då hade hen ju varit här nu. ;)

    SvaraRadera
  6. Det var en etta som hade smitit, men nu har jag funnit den och nu sitter den på rätt plats igen! ;)

    SvaraRadera