söndag 22 april 2012

presenter

Vi har haft Irlandsbesök några dagar! Mycket folk och mycket trevligheter! Blir sugen på att åka över redan i höst så nu har jag och min syster googlat på alla möjliga alternativ att ta sig fram med en liten skrutt. Vi fick lite presenter också, en babybok, en sån där man skriver om barnets första år, fast på engelska, har inte hittat någon i Sverige som föll mig i smaken, men kusin-vitamin från Irland hittade en fin till mig. Fick också en mössa med ett litet får på som kommer passa utmärkt i höstrusket, speciellt utvald av mitt lilla kusinbarn. Små, små vantar så lille skrutt inte river sig, en "rebel baby cork" - tröja till sambons stora glädje och den bästa krämen som finns - SUDOCREM!  I love it, funkar på allt! Kliande ben, litet sår som inte vill läka, myggbett - ja allt nästan!


                                        söta babysaker


världens bästa kräm


1 kommentar:

  1. Sjukt bra kräm, så blir man så vit och härlig också ;)

    SvaraRadera