onsdag 1 december 2010

Förjulklappar

Måste bara visa vilka fina saker jag fick av min älskade sambo! Han var i Göteborg och firade sin mamma som fyllde 60 år (grattis igen!). Jag som inte ens fyllde år fick alltså också en present. Eller två rättare sagt. En burk med knappar på som man ska ha knappar i! :) Och det bästa: en liten fin väska! Jag som alltid får klagomål på att jag har för många väskor och att jag absolut inte behöver köpa fler. Nu var det ju han som gav mig en väska till. Underbart!! :) Jag skulle fått den i julklapp men han ville att jag skulle ha den på damjulbortet som är om två veckor. Damjulbordet är ett årligt evenemang där vi är ett gäng tjejer som har kul, äter god mat och dricker gott vin! :)

Njut av mina nya fina förjulklappar!


3 kommentarer:

  1. Den helt underbar! Blev helt såld och ville ha en själv, men jag scrapp-shoppade för mina pengar ist ; )
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin är den! Inte att förglömma ang damjulbordet oxå: vi klär upp oss riktigt, riktigt fint. :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du tyckte om den. Det bara lyste i ögonen på Andreas när han fick se den.Han sa att den var en klockren "julklapp" till dej.
    Vilken tur att jag blev 60.
    Kram

    SvaraRadera