tisdag 21 december 2010

Julen är här!


Julen närmar sig och oj vad mysigt det ska bli! :) Jag har inte så mycket att visa men jag kan visa er de julklappar som jag har fått. Ja innan jul, visst är det underbart! ;) Av Julia fick vi en burk från indiska (av av mina favoritaffärer) och ett kaffe med kardemummasmak. Luktade underbart i lägenheten när det bryggdes, och smakade gott också! Av jobbet har jag fått en korg med kaffe, choklad, te och kakor. Både julklapp och avslutningsklapp eftersom jag börjar på annan skola efter jullovet. Mina underbara elever har pysslat med en affisch hela förra veckan och idag fick jag den. Merry christmas Josefine stod det på pappret, även små meningar som we like you och you rock fanns med. De stod inför de andra på skolan och berättade hur mycket de skulle sakna mig och hur duktig och bra jag har varit. Oj vad rörd jag blev, men mest rörd blev nog min kollega som jag såg satt och torkade tårarna :) (visar inte affischen här då alla elevernas namn finns med.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar