torsdag 6 januari 2011

2011

Första inlägget för år 2011! Det har visst gått lite lång tid mellan blogginläggen, nu igen! Men nu är jag på gång! Jag gjorde några hemmagjorda julklappar i år, müsli och armband. Jag har bara ett väldigt suddigt kort på armbanden, men jag kanske kan ta en bättre bild när jag åker till min syster (som alltså fick armbanden i julklapp) nästa helg. Müslin gjorde jag till min syster plus sambo och min "svärmor". Jag hittade ett recept i en tidning, som vi fick prenumeration på av mamma förra julen, och tyckte att det såg så gott ut. Jag har aldrig gjort müsli förut, men det verkade inte så svårt. Jag provsmakade den lite själv, men hoppas få ett bra omdöme av de som fick en hel burk. Jag bytte som vanligt ut lite saker i receptet som jag inte gillade och tillsatte annat. Innehållet var det här: havregryn, fiberhavregryn, solrosfrön, torkade persikor, linfrön, hasselnötter, chokladbönor, honung.






God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar