lördag 17 april 2010

symaskinen är trasig!

Min symaskin har gått sönder. Den bara låser sig och kan varken köras framåt eller bakåt! Vet inte vad som kan vara felet, jag har skruvat isär typ allt för att se om jag kan hitta något, men icke. Jag har bytt tråd, nål och allt annat man kan tänkas byta, men inte heller det fungerade. Jag har ju garanti på den, så jag tänkte lämna in den idag.

Det mest tråkiga med det är att jag har börjat sy ett datorfodral till min syster kompis J, och det är nästan klart, men när jag skulle sy det sista på den så pajade den! Lägger upp en bild på hennes snart färdiga datorfodral så har ni (och speciellt J bevis på att jag faktiskt har börjat på den ;))

Sen har min syster gett mig ett uppdrag som tåls att klura på. Men återkommer med det när det projektet är klart.

Jag har en hel del grejer på gång så jag hoppas maskinen blir hel och fin snart! :)




Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt snyggt ut!! O mitt projekt får du gärna börja på snart då jag har lite dåligt med scarfar här hemma av någon underlig anledning.... ;)

    SvaraRadera
  2. Hm, förstår inte vad du menar med den där underliga anledningen ;) men jag ska snart börja med ditt scarf-projekt!

    SvaraRadera