söndag 4 juli 2010

Pärlhandboken!

Nu har jag köpt den där boken jag skrev om i ett annat inlägg! Billig som attan (79kr) om man köper den på REA i butik! :) Tjock och fin (rosa! :)) är den. Hela 256 sidor med fina bilder och text om olika tekniker osv. Så här ser den ut: http://www.bokus.com/b/9789137132129.html

Jag ska sätta mig på balkongen imorgon och läsa och njuta av att lära mig nya saker och titta på vackra bilder. Hoppas på lite sol också så jag kan bättra på solbrännan ;)

Vi var på loppis idag också och fyndade lite. Några glasburkar som skall göras om till ljuslyktor med hjälp av lite ståltråd och pärlor, och två krukor/vaser (svårt att riktigt veta vad de klassas som). Kan fota dessa och visa här på bloggen vid ett annat tillfälle. Allt kostade i alla fall endast 5 kr styck! :)

Trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar