onsdag 22 september 2010

Kusin-vitamin och ugglor i mossen!?

Vi har ju som ni vet varit på Irland, i Cork, , för att vara exakt. Vi var där för att fira vår kära kusin som fyllde 40 år! Vi passade även på att fira mosters pension, och en massa annat, vi är bra på att hitta saker att fira! Blir liksom lite roligare då! ;) Jag gjorde, efter önskemål från födelsedagsbarnet, ett armband. Det blev ett tredelat armband i svart/lila/rosa/silvrigt. Väldigt fint om jag får säga det själv! När jag ändå var i pysseltagen gjorde jag ett par örhängen också! Kusin-vitamin gillar örhängen som hänger lite och detta tog jag fasta på!




Jag har också beställt roliga grejer från Panduro (min kära vän skulle beställa och då passade jag på att "sambeställa"!) Jag har fått hem sakerna nu och det blir alltid som en present, man hinner liksom glömma vad man har beställt. I min lilla påse fanns i alla fall ett decopagelim, fimolera, två ugglor och siffrorna 1 - 4. Vad det ska blir med allt detta får ni se under tidens gång, ugglan däremot har redan kommit till användning, men bara provisoriskt, de ska snart få ett mer permanent plats! Mina nya ugglor är helt underbara, är nog ett av mina nya favorit djur. :)

2 kommentarer:

  1. Gud vilken snygg uggla! Sån vill jag med ha! Kanske finns på den där andra sidan också.. SIfforna 1-4, hmm.. Jag vill veta nu! :)

    SvaraRadera
  2. jag har två ugglor kära du, så är du snäll så kanske du kan få...

    SvaraRadera