söndag 26 september 2010

Made by Josefine



Jag har gjort egna pärlor! Kul, och personligt! Allt som behövs är en flirtkula, fin näsduk alt. servett och decopagelim! Jag valde en näsduk med rosor på. Det är en ganska stor bit papper för jag ville få den att se lite oregelbunden och ruff ut. Det går säkert att ta en mindre bit av pappret så det passar exakt runt kulan, men så valde jag att inte göra! Har bara gjort två stycken än, för att testa lite då det är helt nytt för mig. Nöjd blev jag och jag kommer göra fler! :)

Trevlig söndag har jag haft idag också. Vi åkte till Torp (Uddevalla) för att hämta en telefon till min sambo, och gissa vilken affär som finns inne i Torp köpcentrum: PANDURO. Gissa om jag blev lycklig. Handlade bara liiite :)

1 kommentar:

  1. Du är så duktig! Ska bli roligt att prova en liten flirtis när jag kommer hem! Puss!

    SvaraRadera