måndag 22 mars 2010

Pysselhörna

Vi har möblerat om lite i vårt datarum/pysselrum (lite stökigt än faktiskt). Jag har en egen hörna med alla mina små saker, som pärlor, knappar, tänger, symaskin, tyg etc. Har inte haft ork eller lust att sitta i röran och pyssla så mycket, men har börjat städa lite i pysselhörnan så snart är det nog roligt att sitta där igen. Är lite mycket av annat också som tar bort tiden för pysslandet, t.ex. jobb, men det är väl ett måste tills de där miljonerna vi ska vinna på lotto kommer ;)

Så tills lusten kommer tillbaka får ni nöja er med att beundra min lilla hörna :)


Till syster och bror: lägg märke till att jag har satt upp presenten från er, ska nog snart utnyttja den, behöver slappna av riktigt rejält känner jag...:)

3 kommentarer:

  1. Så myspysigt! :) Presentkortet satt fint där!

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du har gjort en pysselhörna.Det är så himla skönt att ha det, då kan man gå ifrån och låta grejerna ligga framme utan att det stör.

    SvaraRadera
  3. Ja det är väldigt skönt, då kan man bara släppa allt precis när man håller på och sen bara fortsätta när man hinner. Har just nu ett gäng turkosa stenar utspridda på bordet som skall bli ett armband :)

    SvaraRadera