tisdag 24 augusti 2010

Attans!

Jag fixar och trixar men får inte till bloggen som jag vill. Och eftersom jag inte orkade spara min gamla mall så fick jag göra en ny enkel modell efter att ha försökt mig på en mer avancerad som gick åt helsike! Men kanske att jag en dag lyckas... Så nu ser bloggen nästan ut som förut, endast lite mörkare i bakgrunden och lite ljusare text. Är inte helt nöjd, men eftersom jag inte har mer tid att leka med bloggen nu så får jag nöja mig tills jag får tid igen. Så vem vet, kanske har bloggen nytt utseende snart igen ;) Har ingen annan bild att visa tyvärr, om jag hade fått sidan som jag ville hade ni haft en jättefin bakgrund att titta på, en foto som min sambo tagit. Avslöjar inte än vad det är i fall jag en dag lyckas med min uppdatering :)

Jag kan meddela att jag har skapat lite, men eftersom det är en present kan jag inte avslöja vad det är än. Det kommer att finnas på bild någon gång efter den 11 september då jag har överlämnat presenten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar