tisdag 17 augusti 2010

Vitt vitt vitt!


Har målat om ett gammalt skåp som vi fått av A´s far. Kommer tyvärr inte ihåg vem det hade tillhört innan, men det var någon i släkten! :) Det var väldigt slitet så det behövde en uppfräschning. Och vad är fräschare än vitt?! - Precis, inget slår färgen vit!

Det var ju inte bara skåpet som blev vitt utan, katten, sängen, golvet, mina ben, armar, fötter, händer och kläder (fattar inte hur jag lyckades kladda så mycket!). Sängen och golvet lyckades faktiskt katten kladda ner efter att han hoppat upp på det nymålade skåpet, sprang från ena sidan till den andra, tog sats mot sidan av skåpet, hoppade ner i sängen och ner på parketten! Men men, skåpet blev snyggt, och färgen på mina fötter börjar försvinna.

Jag har planer på att göra om bloggen lite, har lekt med olika mallar och HTML-funktioner, så kanske är det så att nästa gång du tittar hit så har bloggen nytt utseende (om jag får till det som jag vill, vill säga...)

3 kommentarer:

  1. Heja Sixten!! :) Nu väntar jag med spänning på ny design :)

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt det blev kul att det passar hos Er så slipper det bli en förvaring i våran källare.Visst är vitt underbart!!
    Kram Solan

    SvaraRadera
  3. Vi använde den V-slip som vi blev rekommenderade av er. blev riktigt bra! Ni får snart komma och kolla på det! :)

    SvaraRadera