lördag 7 augusti 2010

Gammalt blir nytt!

Inredningstidningar kan ge tips på det mesta, och det jag fastnade för var att göra egna, lite personliga, kakfat. Jag har ju tänkt att ha det som sockerfat, godisfat och kexfat också, men idén kom från ett kakfat!
Jag har varit runt på lite loppisar, men inte hittat något som jag fastnat för, men nu har ju Gengåvan äntligen öppnat och där fanns det mycket att köpa. Jag köpte inte massor på en gång eftersom jag var ju tvungen att testa lite först. Fyra fat blev det iallafall! Två i glas och två i porslin! Vad tycker ni?



5 kommentarer:

  1. Så himla fiffigt det där alltså! Verkligen jättefint! Kan du spara några pingviner till mig, ångrar att jag inte köpte några.. :)

    SvaraRadera
  2. Hej, du är så duktig på att se andra möjligheter hos vanliga saker, jag tyckte att de i glas blev riktigt fina. Kul kedjan i föregående inlägg är en höjdare. jag gillar ju multifunktion med det mesta.

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha! Det jobbiga med att ha ett fint glasfat med salta pingviner på, ståendes i hallen där jag passerar flera gånger per dag, är att jag kommer bli godisberoende! ;) men det kan det vara värt! :)

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt,såg något liknande i ett tvprogram.Får det verkligen stå orört för Sixten? kram Wivianne

    SvaraRadera
  5. haha ja faktiskt så har katten inte vält det, ÄN! :)

    SvaraRadera