torsdag 5 augusti 2010

Kulkedja!


Älskar kulkedjor! Snygga som attan! Det behövs inte mycket pärlor för att göra ett snyggt halsband när man har en snygg kedja! Jag har gjort ett hänge som är lätt att byta ut och på så sätt kan jag använda kedjan till fler snygga hängen och enkelt variera färg och form! Skoj! :)

Om ni vill veta hur det gick i badtävlingen på semestern så behövde ingen av oss vara utan glass, det var så varmt att vi var tvungna att bada. De två dagar som det blåste och regnade gjorde vi ett gemensamt beslut att inte bada och vi fick äta glass allihop då också. Vissa skulle kanske kalla det fusk, men jag kallar det för en bra deal! ;)

3 kommentarer:

  1. Angående vår bad-deal: Jag säger bara "mohahahaaaaaaa", du skulle bara veta.....

    SvaraRadera
  2. Kan inte förstå att jag har 2st så enormt kreativa tjejer i familjen.
    Jättefina saker du gör, måste få se live nästa gång jag är hos dej.Kram Wivianne

    SvaraRadera