onsdag 9 juni 2010

Biblioteket.

Har varit på biblioteket för första gången på flera år. Det är väldigt underskattat, man hittar ju massor av bra böcker. Lånade en bok som heter "Karriär och köksbesvär", den verkade rolig och ett skönt avbrott från allt otäckt jag läser. Sen lånade jag en mp3-bok, en otäck en... och sist men inte minst en bok om smycketillverkning! Hur bra som helst. Böcker är ju så dyra att köpa, och tänk om jag inte ens tycker att den är bra och så har jag lagt ut en hel förmögenhet på en skruttbok! Nej, nej, jag tror biblioteket är min nya vän :) Lätt som en plätt att låna också, och allt är gratis! Ojojoj, om min nya vän biblioteket läser det här nu kommer det att bli stolt! ;) När jag har mer tid (på min långa sköna semester som börjar mitten på nästa vecka) ska jag leta efter fler inspirationsböcker!

2 kommentarer:

  1. Skitsmart igentligen, men jag tycker det är så fantastiskt trååååkigt på bibblan, men jag har lånat en del böcker faktist. Mkt trevligare att låna av grannar vänner och bekanta, då kan man ju snicksnacka lite också.
    Trevlig semester!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. det jobbiga är ju att det inte finns en söksida för vänner bokhyllor, och då är biblioteket lättare ;) och om man tar med en vän kan man snicksnacka i bibblan (tyst förstås :)) Men förstår vad du menar, hos vänner kanske man till och med kan få lite fika!

    SvaraRadera