lördag 12 juni 2010

Kreativiteten flödar! :)

Så där ja, fyra armband har jag fått klara idag. Två var påbörjade sedan innan, men inte slutförda och de andra två gjorde jag idag. MEN nu kommer jag vara så smart (!!) att jag bara visar ett i taget, då har jag tre blogginlägg kvar till andra dagar och innan jag har bloggat klart om mina armband så kanske jag har skapat något nytt. På så sätt ska jag försöka och hålla bloggen levande så ni inte hinner ge upp hoppet om mig ;) Då var ju problemet: Vilket armband ska jag visa först? Tog hjälp av sambon som fick bestämma åt mig. Det blev ett armband gjort av memorywire, silverfärgade stavar, pärlor i silver och gröna vaxpärlor. Gillar verkligen den gröna färgen, intensivt grön!

2 kommentarer:

  1. Det var fint! Det vill jag prova ;) Vill också prova göra något själv. Eller peka vad jag vill ha o du får göra haha ;)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina armband, nu vet jag vad jag skall önska mig i födelsedags present!!!
    Kram Solweig

    SvaraRadera