torsdag 17 juni 2010

Tre rader!


Med tre rader, menar jag inte tre rader med ord och meningar utan tre rader med pärlor på ett armband. Jag fick pärlor och lite annat i present av S och ville göra något av detta. Jag påbörjade armbandet för längesen, men av någon anledning har det blivit liggande i en låda. Tyvärr är det mycket som har blivit kvar i en låda, men som jag nu ska ta tag i, och det gäller inte bara pysselsaker, utan en massa annan skit som finns... Idag började jag min första semester dag och någon gång (lovar inte att det blir snart) under ledigheten ska jag rensa och göra i ordning, både i mitt pysselrum och i resten av lägenheten! Borde ha lite tid till det, finns dock mycket, mycket, mycket annat som är roligare än att städa! :)

Iallafall, armbandet som jag ska visa idag är som sagt ett treradigt armband, som jag har sammanfogat med en brosch i form av en blomma.

2 kommentarer: