måndag 15 februari 2010

Halsband, så som det inte var tänkt.

Satt och började göra ett halsband när jag märker att materialet som jag gör kedjan i inte kommer att räcka! Attan!! Och eftersom min internetdosa som jag har när jag betalar räkningarna inte fungerar (vet inte om det är batteriet eller det faktum att den åkte i golvet för ett tag sen...) kan jag inte beställa nytt material så fort. Ska handla ett nytt batteri i dag och hoppas att det är det som är felet. Jag upptäckte det förra veckan när gjorde en beställning (bland annat pärlorna nedan) och oj då, jag kunde visst inte betala! (p.g.a. den trasiga dosan alltså). Men som tur var har jag lilla pappa som en räddande ängel. :) Han betalade snällt min beställning och 2 dagar senare låg alla mina fina pärlor i brevlådan. (kan ju se det som en tidig födelsedagspresent ;))

Iallafall så hittade jag en annan kedja som jag tog istället, hatar att inte kunna slutföra det som jag har börjat på och resultatet ser ni nedan. Jag kommer självklart att göra ett halsband så som jag hade tänkt från början, antingen med likadana pärlor, eller de som är i samma ton men som är lite frostade (mycket fina). Det resultatet hoppas jag kan visas nästa vecka, om jag bara kan göra en beställning snart igen! =)

3 kommentarer:

  1. Sixten är en riktig hejare på det där ser jag! VERY NICE!

    SvaraRadera
  2. Det här gillade jag skarpt. Enkelt och stilrent, helt i min smak.

    SvaraRadera
  3. Tack gillar det mycket själv.

    SvaraRadera