söndag 14 februari 2010

Kusin-vitamin

Kära kusin var på Sverige besök i helgen och ville gärna ha ett par örhängen. Mamma och kusin byter alltid örhängen när de träffas (en lite konstig tradition kan tyckas, men...). Nu hade mamma inga fina att ge bort så då fick väl jag pyssla ihop ett par lite snabbt och lätt. Hon ville gärna ha ett par hängande och jag fick höra att hon gillade grönt. Sicken tur också att jag hade en groda att hänga upp örhängena på (kusin är en grodfantast :)). Grodan är egentligen ett glasunderlägg, men som jag nu offrade som "örhängeshållare".

Nu ska jag på bio med sambo och lillebror. "Snabba cash" ska vi se. Har hört bra om den, så hoppas på 2 timmars bra underhållning!

Trevlig alla hjärtans!!
Kram

4 kommentarer:

  1. Haha... sverige "särskrivning" besök... jo jag tackar. Lärare va det du jobbade som va? ;)

    SvaraRadera
  2. måste ju försvara min syster i detta läge;) : hon är ju faktiskt matte/no-lärare, haha! då behöver man inte kunna svenska ;) och jättefina örhängen, fick mig att tänka på omogna vinbär :) och snabba cash - skulle inte säga underhållning riktigt..... :)

    SvaraRadera
  3. Tack Maria, för att du gillade örhängena (jag älskar vinbär, mogna som omogna)och att du försvarar mig. Filmen var bra, hemsk, men bra.

    SvaraRadera
  4. fake hublot har samma händer och uppringningslayout men en annan utförande. Här är urtavlan inte sandblästrad utan vit fake seiko vitlack med matchande guldfärgade arabiska timmarkörer. Låt mig peka på ytterligare några saker om fake patek philippe timtalen. Som någon som uppskattar bra typsnitt märkte jag att Bulova kanske har investerat i något typografiskt fake rolex arbete här. Siffrorna är nyanserade och konstnärliga. De känner sig bekanta men ovanliga med en handmålad look. Lilla beröringar som fake Rolex droppskuggan för varje bokstav hjälper till att lägga till karaktär och en känsla av visuell rikedom till rolex replica var och en av Joseph Bulova Bretons uppringningar.

    SvaraRadera