fredag 5 februari 2010

Pärlor från Uppsala!



Jag har köpt pärlor i Uppsala, har inte gjort något av dom än, men den stora fina rosa stenen ska användas till ett halsband, och de andra mindre skall komponeras ihop till ett armband.

Det var en helt underbar butik, kunde ha gått där inne hela dagen. Tyvärr stängde de nästan när vi kom dit plus att jag hade med mig tre andra, som var mindre intresserade och muttrade efter ett litet tag. Men ni stod ut länge tyckte jag =) Jag får sätta mina kära på ett fik nästa gång och gå in i pärlbutiken själv.

5 kommentarer:

  1. Oj,så fina! kanske kan bli nån present...Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hinner förhoppningvis upp till Uppsala igen innan du fyller och då ska jag hitta de finaste pärlorna till dig :)

    SvaraRadera
  3. SUPERFINA!! Gillar verkligen den rosa alltså! :) Och jag tyckte också att det var roligt där inne, men det räckte med ett varv (helst utan så långa stopp) ;)

    SvaraRadera
  4. Åhh va fina. Den stora rosa hade du ju på dig i fredags kom jag på nu. Jättefint halsband blev det! "Knappgrottan" nr 2 alltså... mmm, där hade jag oxå velat göra ett besök. :)

    SvaraRadera
  5. haha, den här butiken var mycket fräschare än "knappgrotta nr.1" :)

    SvaraRadera