måndag 15 februari 2010

Personligare blogg :)


Nu har jag gjort min blogg lite mer personlig. Jag fotade några av mina favoritknappar, som ännu inte har offrats till något smycke, och la det högst upp som bloggbild/rubrik. :) Det tog sin lilla tid, mesta tiden la jag på att redigera bilden, få fina färger, få dit texten på ett snyggt sätt, och få bilden i rätt storlek, löste inte det sistnämnda helt, men trixade lite med bakgrundsfärgen på bloggen så nu blev det tillslut bra :) Lyckades mitt i det hela byta ut hela min bloggmall och fick börja om från början, men då visste jag ju hur jag skulle göra så jag löste det ganska snabbt.

Nu är jag nöjd och skall lämna datorn ett tag (har suttit här några timmar nu :)) och ge mig i väg till Jullan och dricka lite te och slappa i soffan. Hoppas hinna säga hej till hennes små innan de lägger sig!

4 kommentarer:

  1. haha, tack du, faster Sofie :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Blir väldigt imonerad, måste jag säga. Men jag vet ju att du är duktig på mycke, förståss. Mamma Pia

    SvaraRadera